website maker
HINNAT JA MAKSUTAVAT
Hinnat
Tämänhetkinen vähittäismyyntihinta sisältää 24 % arvonlisäveroa. Kaikki hinnat sisältävät arvolisäveron. Toimituskulut lasketaan maksutapahtuman yhteydessä, sen jälkeen kun olet valinnut toimitustavan. Pyrimme ylläpitämään täsmälliset hinta- ja saatavuustiedot. Parhaista yrityksistämme huolimatta, saatat ehkä löytää pienen määrän tuotteita tuotekuvastostamme, jotka on hinnoiteltu väärin tai sisältävät virheellisen saatavuustiedon. Päivitämme tätä sivustoa niin usein kuin mahdollista.
Hyväksytyt maksutavat
Voit maksaa käyttämällä yleisimpiä Credit/Debit -maksukortteja. Jos maksat Credit/Debit -kortilla, voit tilausta tehdessäsi vain antaa kortin numeron, viimeisen voimassaolopäivän ja kortin turvanumeron. Tilauksesi summaa ei nosteta tililtäsi ennen kuin tuote on lähetetty varastoltamme. Ei ole mahdollista, että voisimme veloittaa kortiltasi suurempaa summaa kuin minkä olet hyväksynyt ostohetkelläsi. Turvallisuutesi on kaiken aikaa ensi sijalla. Saadaksesi lisätietoa turvallisuudesta, katso meidän Suojauskäytäntömme .
1. KORTTIMAKSUT
Inforing hyväksyy seuraavia maksutapoja:
Luottokunta (Visa, Visa Electron, Mastercard ja Maestro)
Verkkomasku (Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, POP Pankit, Nooa, Aktia, Säästöpankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken ja LähiTapiola Pankki)
PayPal
Lasku
Maksaessasi luottokorteilla, summa näkyy automaattisesti seuraavassa kortinmyöntäjän tiliotteessa, samaan tapaan kuin käytettäessäsi korttia muualla. Luottokorttiyhtiösi saattaa veloittaa sinulta maksun valuuttamuunnoksesta siinä tapauksessa, että tilaukset on tehty suomen ulkopuolelta, sekä myös tiettyjä toimitusmaksuja.
Alaikäisten (alle 18v) tekemät tilaukset täytyy tehdä vanhemman tai laillisen huoltajan suostumuksella. Kaikki tiedot jotka alaikäinen antaa, pitää tehdä vanhemman tai laillisen huoltajan suostumuksella. Alaikäisen ollessa tilaajana, kortinhaltijan täytyy olla tavoitettavissa kaikkina aikoina antamaan tietoja tai suostumuksensa.
2. PAYPAL
Voit maksaa PayPal-tililtäsi, mutta huomioi, että maksun pitää tulla näkyviin tilillemme, ennen kuin tuotteet lähetetään varastoltamme. Tämä saattaa kestää enimmillän kolme työpäivää, ennen kuin maksu saapuu tilillemme (yleensä se ei vie kuin yhden päivän). PayPal saattaa veloittaa valuutanmuunnoksesta, jos tilaukset on tehty Suomen ulkopuolelta.
Alaikäisten (alle 18v) tekemät tilaukset täytyy tehdä vanhemman tai laillisen huoltajan suostumuksella. Kaikki tiedot jotka alaikäinen antaa, pitää tehdä vanhemman tai laillisen huoltajan suostumuksella. Alaikäisen ollessa tilaajana, kortinhaltijan täytyy olla tavoitettavissa kaikkina aikoina antamaan tietoja tai suostumuksensa.
3. PANKKISIIRTO (TILATTAESSA SÄHKÖPOSTILLA) – ei saatavilla sivustolla
Kun olet lähettänyt meille listan haluamistasi tuotteista sähköpostilla (määritellyt tuotenumerot ja määrät, samoin kuin toimitustiedot), saat meiltä sähköpostin, joka sisältää kokonaishinnat ja tilitietomme. Jos maksat käyttämällä pankkisiirtoa, sinun tulee mainita koko nimesi ja tilausnumerosi (jos olet saanut sen meiltä) viitteenä. Jos näin ei toimita, tilauksen käsittely viivästyy, koska emme pysty yhdistämään tilaustasi maksulähetykseesi.
Tämän hetkiset pankkitietomme ovat
Pankin nimi: DanskeBank
Tilin nimi: Inforing Oy
Yritys- ja yhteisötunnus: 2361597-2
Puh: 050 522 22 122
Huomaa: pankkisi saattaa veloittaa sinua tästä palvelusta, joten pankin maksut pitää olla sisällytettyinä maksussa. Maksun selvittäminen saattaa kestää jopa 10 työpäivää, jonka jälkeen tilauksesi käsitellään ja tuotteesi lähetetään.
Alaikäisten (alle 18-vuotias) tekemät tilaukset pitää tehdä vanhemman tai laillisen huoltajan suostumuksella. Kaikki tiedot, jotka alaikäinen antaa, pitää tehdä vanhemman tai laillisen huoltajan suostumuksella.
TILAUKSEN TEKEMINEN
Tilaus voidaan tehdä kahdella tavalla:
1. Voit tehdä sen käyttämällä sivustoamme.
Käyttämällä sivustoamme tilaustapa on seuraavanlainen:
Laita tuotteet, jotka haluat ostaa ostoskoriin
Siirry ostoskoriisi
Napsauta SIIRRY MAKSAMAAN -painiketta (tilausvaihe 1)
Anna henkilötietosi (tilausvaihe 2)
Valitse maksu- ja toimitustapa (tilausvaihe 3)
Vahvista ja hyväksy ehdot (tilausvaihe 4)
Jos olet valinnut maksuvälineeksi Credit/Debit -maksukortin, sinut ohjataan suojatulle sivulle, jotta voit täyttää Credit/Debit -kortin tiedot ennen vaihetta 5
Vastaanotat tilauksesi vahvistuksen (tilausvaihe 5)
Kun tilausprosessi on saatu päätökseen, tilausvahvistus lähetetään sähköpostiosoitteeseen, jonka ilmoitit tilausvaiheessa
2. Jos et ole saanut vahvistusta tunnin sisällä, lähetä sähköpostia osoitteeseen huolto@inforing.fi tai soita 050 522 22 122 ja asiakastukemme tarkistaa asian puolestasi. Turvallisin tapa olisi tietenkin ensin tarkistaa pankistasi. Jos he vahvistavat, ettei kortiltasi ole summaa odottamassa veloitusta, silloin voit olla varma, että sinulla ei ole tilausta odottamassa Inforingissä.
3. Voit tehdä sen lähettämällä sähköpostia asiakaspalveluumme: huolto@inforing.fi
Lisätietoja hinnoista kohdassa Hinnat ja Maksutavat
PERUUTUSOIKEUDET
Tilausta ei ole vielä lähetetty:
Jos haluat peruuttaa tilauksen jota ei ole vielä lähetetty, sinun tulee ilmoittaa Inforingille kirjallisesti tai muulla sitovalla tavalla. Tämä sisältää kirjeen, faksin tai sähköpostin. Puhelinsoitto ei ole riittävä eikä tilausta näin ollen voi peruuttaa puhelimitse.
Tilaus on lähetetty, mutta ei vastaanotettu:
Sinulla on oikeus peruuttaa ostoksesi ja se on oikeus, johon ei liity ehtoja. Jos päätät tehdä sen ennen kuin vastaanotat tuotteet, jotka Inforing on sinulle lähettänyt, sinun tulee kieltäytyä vastaanottamasta tavaran toimitusta. Heti kun vastaanotamme tuotteen(-t), otamme sinuun yhteyttä ja järjestämme täyden hyvityksen
Tilaus on lähetetty ja vastaanotettu:
Voit peruuttaa tilauksen enintään 14 päivän kuluessa siitä, kun tuotteet on toimitettu (siitä päivästä alkaen, kun tuotteet on vastaanotettu).
Jos haluat peruuttaa tilauksen, voit joko:
lähettää tuotteet takaisin siten, että ne saapuvat enintään 14 päivän kuluessa siitä, kun vastaanotit ne
ilmoittaa meille aiotusta palauttamisesta 14 päivän kuluessa siitä hetkestä, kun vastaanotit tuotteet, ja sitten lähettää ne meille takaisin kahden kuukauden sisällä
vain kieltäytyä vastaanottamasta tuotteita.
Jos olet vastaanottanut tavarat tai kuitin niistä, peruutusmenettely on seuraavanlainen:
Ennen tuotteiden palauttamista, pyydämme ystävällisesti, että täytät Inforing Online Palautuslomake , jotta palautusprosessi sujuisi mahdollisimman sujuvasti ja nopeasti. Ennen tuotteen takaisin lähettämistä varmista, että kirjoitat kirjeeseen RMA-numeron (saat sen kun rekisteröinti on suoritettu loppuun) varmistaaksesi, että palautuksesi käsitellään ilman viivytystä.
Tuotteen voi palauttaa ja käyttää peruutusoikeutta (ostajan katumus) ainoastaan, mikäli tuote on palautettu olennaisesti samassa kunnossa ja saman määräisenä kuin vastaanottaessasi sen (kaikkien osien ja asiakirjojen kanssa). Voit ottaa tuotteen pakkauksesta ja testata sitä, kunhan vain palautat sen olennaisesti samassa kunnossa ja saman määräisenä. Vastaavasti palautusoikeus raukeaa, jos käytät tuotetta tavalla joka selvästi ja merkittävästi vähentää tuotteen markkina-arvoa.
Voit peruuttaa ostoksen kieltäytymällä vastaanottamasta tuotetta; siirtämällä tuotteen postitoimistoon tai palauttamalla tuotteen alla mainittuun osoitteeseen:
Inforing Oy
Ratatie 16 LT1
FIN-01300 Vantaa
Finland
Puh: 050 522 22 122
E-mail: huolto@inforing.fi
Suosittelemme, että käytät postitustapaa, joka tarjoaa todisteen toimittamisesta tai mahdollistaa hyvityksen kadonneista tai vahingoittuneista tuotteista. Tämä on erityisen tärkeää, kun on kyse kalliimmista tuotteista. Varmista, että tuotteet, jotka haluat palauttaa, on suojattu ja pakattu huolellisesti. Emme voi ottaa vastuuta tuotteista, jotka ovat vahingoittuneet kuljetuksessa.
HUOMAA : Jos peruutat tilauksen tai palautat tuotteen edellä mainitulla tavalla, sinulle hyvitetään maksamasi summa kokonaisuudessaan.
Kun peruutat ostoksesi, täysi summa palautetaan sinulle pankkisiirtona pankkitilillesi. Tämä siirto täytyy tapahtua 30 päivän kuluessa saatuamme pankkitilitietosi.
VIIVÄSTYNYT / KADONNUT LÄHETYS
Toimitusaika ilmoitetaan jokaiselle tuotteelle (normaalisti maksimissaan 2-5 työpäivää). Saat automaattisesti sähköpostin, kun tilauksesi on lähetetty toimitiloistamme. Pyrimme siihen, että sivustollamme kaikkien tuotteiden hinnoittelu ja saatavuustiedot olisivat täsmällisiä, mutta parhaista yrityksistämme huolimatta saatat löytää kuvastostamme pienen määrän tuotteita, joissa on väärä hinnoittelu tai saatavuustieto.
Jos et ole saanut tilaustasi 10 työpäivän kuluessa lähetyksestä (pois laskien lauantai ja sunnuntai), sinun tulee välittömästi ottaa yhteyttä Inforing asiakaspalveluun ja ilmoittaa heille katoamisesta/viivästymisestä. Heti kun saamme ilmoituksen, ehdotamme sinulle ratkaisua, kuten alla on listattu:
EPÄONNISTUNUT TOIMITUS
Aika ajoin käy niin, että paketti tulee takaisin Inforingiin ja se on merkitty toimitus epäonnistui. Se yleensä tapahtuu 10-15 työpäivän sisällä lähetyksestä, mutta toisinaan se voi viedä pidempäänkin.
Posti merkitsee seuraavat syyt toimituksen epäonnistumiseen:
1. Vastaanottaja on lähtenyt pois
2. Ei vastausta
3. Osoite puutteellinen
4. Luoksepääsemätön osoite
5. Osoite tuntematon
6. Kieltäytynyt
7. Ei-toivottu
Jos mikään yllä mainituista syistä ei sovellu tilaukseesi, sinua tiedotetaan epäonnistuneesta toimitusyrityksestä sähköpostitse ja pyydetään toimitusosoitetta tai sinulle lähetetään vahvistus toimitustiedoista, mikäli tarpeen.
Syyt 1 & 2
Sinua veloitetaan uudelleen toimittamisesta syntyneistä kuluista ja tilaus lähetetään 48-72 tunnin sisällä huomautuksesta (jos maksu on tullut perille), jollei Inforing saa vaihtoehtoisia ohjeita.
Syyt 3-5
Sinua veloitetaan uudelleen toimittamisesta syntyneistä kuluista ja tilaus lähetetään, kun vahvistus toimitusosoitteesta on saatu ja maksu on tullut perille.
Syyt 6 & 7
Saat ilmoituksen, mutta Inforing ei tee asialle mitään ennen kuin saamme uusia ohjeita sinulta. Jos ilmoitusta ei ole saatu 10 päivän kuluessa tuotteiden vastaanottamisesta, tuotteesi laitetaan takaisin varastoon emmekä ryhdy muihin toimenpiteisiin*.
*Sinulle ei lähetetä lisätietoja tilauksesta tai maksun tilasta.
Huomaa:
Mikäli toimitusosoitetta pitää korjata, ota virheen huomattuasi heti yhteys Asiakaspalveluumme soittamalla numeroon 050 522 22 122 (aukioloaikoina).
Uusi toimitus maksaa saman verran kuin alkuperäinen lähetys, ja tiedot lähetetään sinulle sähköpostitse.
Jos sinulle lähetetyt tavarat ovat merkityt olevan matkalla, voit perua tilauksen tai pyytää korvaavaa tuotetta kun 10 työpäivää on kulunut. Tehdäksesi tämän, ota yhteyttä Asiakaspalveluumme ja sovi järjestelyistä.
PALAUTUSKÄYTÄNTÖ
Mikäli haluat lähettää takaisin minkä tahansa ostamistasi tuotteista, pyydämme sinua noudattamaan alla olevia sääntöjä:
Peruuta ei-toivotut tuotteet kirjallisesti, esimerkiksi sähköpostilla.
Kauppiaalle on ilmoitettava palautuksesta 14 vuorokauden sisällä sen vastaanottamisesta. Tämän jälkeen tuote on lähetettävä takaisin 14 päivän sisällä palautusilmoituksesta. Asiakkaan on aina ilmoitettava myyjälle, jos peruu kaupan tai palauttaa tilatun tavaran.
Kaupan peruuttamisesta on ilmoitettava myyjälle kirjallisesti, jonka jälkeen tavara on palautettava myyjälle viipymättä ja viimeistään 14 päivän kuluessa siitä, kun tavara on vastaanotettu. Voit käyttää liitteenä olevaa peruuttamislomaketta , mutta sen käyttö ei ole pakollista.
Kuluttaja voi käyttää peruutusoikeuttaan ennen kuin saa tavarat fyysisesti hallintaansa. Kun tavarat toimitetaan useassa erässä tai osina, peruuttamisen määräajan on 14 päivän kuluttua päivästä, jona kuluttaja on saanut viimeisen erän tai osan fyysisesti hallintaansa.
Varmista, että tuotteet, jotka haluat palauttaa, on suojattu ja pakattu huolellisesti. Emme voi ottaa vastuuta tuotteista, jotka ovat vahingoittuneet kuljetuksessa. Asiakkaan on vastattava tavaroiden palauttamiskustannuksista.
Mikäli olemme lähettäneet viallisen tai väärän tuotteen Inforing hyvittää postikuluja. Inforing ei palauttaa ylimääräisiä kustannuksia, jos kuluttaja on nimenomaisesti valinnut muun kuin myyjän tarjoaman edullisimman vakiotoimitustavan.
Jos kuluttaja on vastaanottanut tavaran, hänen on pidettävä se olennaisesti muuttumattomana ja vähentymättömänä siihen saakka, kunnes hän on päättänyt pitää tavaran.Jos kuluttaja kuitenkin tavaran käyttöönoton jälkeen peruuttaa sopimuksen, hänen on vastattava sen arvon alentumisesta. Tavaraa ei katsota otetuksi käyttöön, jos kuluttaja on käsitellyt tavaraa vain siten kuin on tarpeen sen luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi. Sopimuksen purkamisen jälkeen myyjän on viipymättä palautettava kaikki sopimuksen nojalla maksettu.
Säilytä palautuskuitti, tarkista palautuksen maksullisuus
Kuluttajalla on näyttövelvollisuus siitä, että tavara on palautettu myyjälle. Kannattaa pyytää ja säilyttää kuitti palautuksesta. Ilman palautuskuittia ei voida edes lähteä selvittämään mahdollista palautukseen liittyvää erimielisyyttä. Inforingin puolestaan on viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen saatuaan palautettava kuluttajalta saadut suoritukset. Meillä on kuitenkin oikeus pidättyä maksujen palautuksesta, kunnes hän on saanut tavaran takaisin tai kunnes kuluttaja on osoittanut lähettäneensä tavaran takaisin, ellei myyjä ole velvollinen noutamaan tavaraa itse.
Jos kuluttaja peruuttaa sopimuksen, hänen on vastattava tavaroiden palauttamiskustannuksista.
Suosittelemme, että käytät postitustapaa, joka varmistaa tuotteen takaisintoimituksen meille ja tarjoaa todisteen toimittamisesta tai mahdollistaa hyvityksen kadonneista tai vahingoittuneista tuotteista. Tämä on erityisen tärkeää, kun on kyse kalliimmista tuotteista. Palautukset EIVÄT ole meidän vastuulla, ennen kuin ne saapuvat meille takaisin. Varmista, että tuotteet, jotka haluat palauttaa, on suojattu ja pakattu huolellisesti. Emme voi ottaa vastuuta tuotteista, jotka ovat vahingoittuneet kuljetuksessa.
Joissain tapauksissa, jos sinetti/paketointi on rikottu tai vahingoittunut, hyvitys/vaihto voidaan myös evätä. Tämä koskee erityisesti ohjelmistotuotteita, tietyn tyyppisiä vaihtoakkuja, muistikortteja, kuulokkeita tai vastaavanlaisia tuotteita. Eri tyyppisten kuulokkeiden hyvitys/vaihto voidaan myös evätä hygieniasyistä, jos todisteita käytöstä korvassa havaitaan.
Jos peruutat tilauksen tai palautat tuotteen edellä mainitulla tavalla, sinulle hyvitetään maksamasi summa kokonaisuudessaan.
Voit ottaa yhteyttä Kuluttajavirastoon .
Vaihdot & Hyvitykset
Aina kun mahdollista, vaihto tai vaihtoehtoinen tarjous tarjotaan niin pian kuin mahdollista, mutta haluamme korostaa, että se voi kestää jopa 5 työpäivää ennen kuin tuotteet on kunnolla tarkastettu ja uudet tuotteet lähetetty. Jos kyseinen tuote on varastosta loppu, siitä tulee etusijalla oleva jälkitoimitus ja se lähetetään heti, kun tuotetta on saatavilla varastossa.
Jos hyvityksiä on odotettavissa, raha siirretään samalla maksutavalla, jota käytettiin alkuperäisen maksun yhteydessä (tarvittaessa). Sinun velvollisuutesi on tiedottaa meitä kaikista muutoksista luottokorttitiedoissasi (esim. jos sinulla ei enää ole samaa tiliä). Hyvityksissä luottokortille käytetään samaa luottokorttia, jolla maksu alun perin maksettiin.
VALITUSOIKEUS / VALMISTAJAN TAKUU
Kuluttajana sinulla on yhden vuoden valitusoikeus. Tämä tarkoittaa, että voit valita korjataanko tai vaihdetaanko tuote, saada rahasi takaisin tai saada alennettu hinta, riippuen todellisesta tilanteesta. Tarpeetonta sanoa, että ehtona on valituksen oleminen oikeutettu. Kuluttajasuojalain mukaan valitusoikeus on 12 kuukautta kaikille tuotteille. Valitusoikeus merkitsee sitä, että sinä asiakkaana voit jättää valituksen vioista tai puutteista tuotteessa, jotka ilmenevät enintään 12 kuukauden kuluessa ostamisen jälkeen. Edellytyksenä on kuitenkin, että nämä viat eivät johdu tuotteen virheellisestä käytöstä tai muusta tuotteen vääränlaisesta kohtelusta, joka on aiheuttanut vian. Sinun pitää jättää valitus kohtuullisen ajan kuluessa siitä, kun havaitsit vian tai puutteen. Jos jätät valituksen kahden kuukauden sisällä, valitus katsotaan jokaisessa tapauksessa olevan ajoissa. Hyvitämme kaikki kohtuulliset kuljetuskustannukset, joita tuotteen palautuksesta saattaa koitua, mikäli valitus on oikeutettu.
Jos haluat jättää valituksen tuotteesta, voit palauttaa tuotteen postissa tai tuomalla sen henkilökohtaisesti osoitteeseemme. Ennen tuotteiden palauttamista, täytä valmiiksi Inforing Online Palautuslomake ja lähetä tuotteet meille takaisin. Kehotamme sinua liittämään viitenumeron (sekä RMA- että tilausnumero) varmistamaan, että palautuksesi käsitellään ilman viivytyksiä. Ennen tavaroiden takaisin lähettämistä, varmista, että kirjoitat kirjekuoreen RMA-numeron (saat sen, kun rekisteröinti on tehty loppuun). Varmista, että tuotteet, jotka haluat palauttaa, on suojattu ja pakattu huolellisesti. Emme voi ottaa vastuuta tuotteista, jotka ovat vahingoittuneet kuljetuksessa.
HUOLTOPALVELUN KÄYTTÖEHDOT
Jos asiakas haluaa Inforing tekevän huollon asiakkaan laitteelle, se tulee tehdä seuraavalla tavalla:
HUOLTOPALVELUN OHJEET
1. Etsi tarvitsemasi korjaushuolto verkkosivultamme. Jos et ole varma mikä laitteessasi on vikana, voit tilata laitteesi arvioinnin.
2. Tilaa ja maksa korjaushuolto verkkosivullamme. Muutamassa sekunnissa saat tilausvahvistuksen ja tilausnumeron, joka tulee liittää pakkaukseen.
3. Pakkaa laitteesi vastuuntuntoisesti, ja lähetä se alla olevaan osoitteeseen:
Inforing Oy
Ratatie 16 LT1
FIN-01300 Vantaa
Suomi
Lähettäjä on vastuussa lähetyksestä. (Vastuussa siitä, että se on pakattu asiallisesti eikä katoa tai vahingoitu kuljetuksen aikana.) Suosittelemme, että lähetät laitteen pakettina, jotta kuljetusyritys vastaa paketin sisällöstä. Varmista, että se toimitetaan suoraan osoitteeseemme, sillä meillä ei ole velvollisuutta käydä noutamassa sitä jostain muualta.
Tarjoamme Inforingiltä tilatun huoltopalvelun, tai huoltolomakkeessa kuvaillun vian korjauksen. Lisätoimenpiteitä suoritetaan ainoastaan asiakkaan hyväksynnällä.
Oheistarvikkeet ja huoltoon lähettäminen
Ethän lähetä lisätarvikkeita, kuten muisti- tai SIM-kortteja, suojakoteloita, latureita jne.
Inforing ei voida pitää vastuussa kadonneista tarvikkeista.
Korjaukseen kuluva aika
Tuotteiden ostaminen Inforingistä on helppoa ja nopeaa, mutta kiireisinä aikoina on varauduttava pidempään huoltoaikaan.
Lähettäminen/toimitus
Asiakas kantaa vastuun laitteen toimittamisesta Inforingille. Inforing suosittelee lähetyspalvelua, joka antaa paketille seurantanumeron. Tämä takaa sen, että lähetys on vakuutettu kuljetuksen aikana ja se voidaan jäljittää seurantanumerolla. Jos laite lähetetään kirjeenä, sitä ei vakuuteta, eikä lähetystä voida mitenkään jäljittää. Siksi on erittäin suositeltavaa, että laitetta ei lähetä tavallisena kirjeenä. Huollon valmistuttua vastaanotetut tavarat lähetetään takaisin lähettäjän osoitteeseen, ellei toisin ilmoiteta.
Ohjeet laitteen lähettämiseen:
Asiakas kantaa vastuun laitteen toimittamisesta Inforing. Inforing suosittelee laitteen lähettämistä pakettina. Tämä takaa sen, että lähetys on vakuutettu kuljetuksen aikana, ja se voidaan jäljittää seurantanumerolla. Jos laite lähetetään kirjeenä, sitä ei vakuuteta, eikä lähetystä voidaan mitenkään jäljittää. Siksi on erittäin suositeltavaa, että laitetta ei lähetä tavallisena kirjeenä. Tästä löydät ohjeet tuotteiden lähettämistä varten.
Varaosat
Mikäli mahdollista, Inforing käyttää aina alkuperäisiä varaosia. Tapauksissa joissa alkuperäisiä varaosia ei ole saatavilla, Inforing käyttää aina korkealaatuisia varaosia (A-luokka tai OEM). Tämä tarkoittaa sitä, että varaosat ovat samanlaatuisia alkuperäisten osien kanssa.
Vastuuvapaus varaosien puuttuessa
Jos varaosia ei ole saatavilla, kaikkiin huoltoaikoihin liittyy vastuuvapaus. Inforing on suuri varasto useimmista varaosista. Voi kuitenkin käydä niin, että jotkin varaosat loppuvat varastosta, ja että asiakkaan laite voidaan korjata vasta, kun varaosa on jälleen saatavilla.
Takuu
Koska haluamme palvella asiakkaitamme mahdollisimman nopeasti, Inforing joutuu tekemään tiettyjä varotoimenpiteitä, jotta korjaukset voidaan suorittaa. Huoltoon tulevat laitteet ovat usein pudonneet tai muuten vahingoittuneet. Tämän johdosta korjattavan osan lisäksi myös puhelimen muut osat ovat saattaneet vahingoittua.
Inforing ei voi suorittaa vianmääritystä ennen laitteen korjauksen aloittamista. Tämä johtuu siitä, että Inforing haluaa palvella asiakkaita mahdollisimman nopeasti. Juuri tästä syystä asiakasta pyydetään hyväksymään, että Inforingin vastuu ja takuu kattaa ainoastaan sen nimenomaisen huollon ja varaosan, joka tarvitaan laitteen vian korjaamiseen. Jos Inforing vastaanottaa laitteen, jossa ei ole vaihtotakuuta, Inforing tekee aina tarjouksen mahdollisista lisähuolloista. Huoltojen takuu on voimassa 6 kuukauden ajan kuittia vastaan.
Tärkeää – vesivahingot:
Inforing korostaa, että kaikkia puhelimia, joissa on vesivahinkoja, ei voida korjata. Joitakin puhelimen osia ei voida vaihtaa, ja ne ovat saattaneet vaurioitua veden vaikutuksesta. Tästä johtuen puhelin ei ehkä enää toimi normaalisti tai se saattaa lakata toimimasta jonkin ajan kuluttua. Tästä syystä emme voi taata vesivahinkohuollon onnistumista. Jos vaihdamme vesivahinkoon liittyvän osan, tässä tapauksessa takuu on voimassa vain vaihdetulle osalle eikä kata varsinaista huoltoa.
Maksaessasi korjaushuollon, hyväksyt samalla yllä olevat ehdot.
Valmistajan takuu
Lähettäessään laitteen korjattavaksi Inforing, asiakas hyväksyy, että laitteen valmistajan tarjoama takuu saattaa päättyä. Inforing ei voida pitää vastuullisena takuun päättymisestä laitteen korjaamisen jälkeen.
Vaatimukset
Takuu ei kata mitään vikaa, vahinkoa tai kulumista, joka on suoraan tai epäsuoraan aiheutunut väärinkäytöstä, puutteellisesta kunnossapidosta, väkivallasta tai laitteen peukaloinnista. Valitukset vioista tai vahingoista tulee aina ilmoittaa Inforingille kohtuullisen ajan kuluessa vian tai vahingon havaitsemisesta tai kun vika olisi pitänyt havaita.
Varmuuskopiointi
Asiakas on velvollinen varmuuskopioimaan laitteen kaikki tiedot ennen huoltoon lähettämistä. Inforing yrittää parhaansa mukaan säilyttää laitteessa olevat tiedot, mutta sitä ei voida pitää vastuullisena huollon yhteydessä menetetyistä tiedoista.
Henkilökohtaiset tiedot
Mitään Inforing tallentamia henkilökohtaisia tietoja ei siirretä, myydä tai anneta kolmansien osapuolien käyttöön. Kaikki tiedot on tallennettu turvallisesti, ja ne ovat vain Inforing luotettujen työntekijöiden saatavilla. Huollon maksamisen yhteydessä Inforing pyytää erilaisia yhteystietoja, mm. nimen, puhelinnumeron ja sähköpostiosoitteen. Näitä tietoja käytetään ainoastaan laitteen lähettämisen yhteydessä. Nämä tiedot tallennetaan sähköisesti tai paperille salaamattomana, ja ne arkistoidaan viideksi vuodeksi.
HENKILÖTIETOMENETTELY
Käymällä ja käyttämällä tätä verkkosivustoa sitoudut Inforing.fi :n Henkilötietomenettelyn ehtoihin.
Saatamme aika ajoin muuttaa henkilötietomenettelyämme ja suojauskäytäntöämme. Myöhemmistä muutoksista tai päivityksistä huolimatta, Inforing ei käytä tietojasi uudella tavalla tiedottamatta sinua ensin kaikista näistä muutoksista ehdotetussa käytössä, ja hankkimalla sinun suostumuksesi kyseiseen käyttöön, jos laki sitä vaatii.
ONLINE-SOPIMUKSEN MUODOSTAMINEN
Täyttämällä ja lähettämällä elektronisen tilauslomakkeen, hyväksyt Käyttöehdot, jotka Inforing on edellä maininnut. Tilauksesi katsotaan hyväksytyksi, kun saat vahvistusilmoituksen sähköpostiisi. Jos tilauksesi on hylätty mistä tahansa syystä ennen ilmoitusta, kauppatapahtuma evätään ja tililtäsi ei oteta rahaa (jos maksu on tehty luottokortilla). Muissa tapauksissa täysi summa palautetaan välittömästi tilillesi samalla tavalla, kuin se aiemmin oli vastaanotettu. Mikään tavara samassa tilauksessa, jota emme ole vielä vahvistaneet vahvistusilmoituksella ei ole osa sitovaa sopimusta sinun ja Inforing välillä. Jos tapahtuu niin, että Inforing ei kykene toimittamaan tilaamiasi tuotteita 30 päivän sisällä (DSR:n ja ECR:n mukaisesti), olet oikeutettu päättämään sopimuksen lähettämällä meille viestin, jossa kerrot haluavasi peruuttaa tilauksesi. Siinä tapauksessa kauppa peruutetaan ja kortiltasi ei veloiteta rahasummaa. Sinun ja Inforingin välinen sopimus saatetaan päätökseen englanniksi.
ASIAKASTUEN VASTEAIKA
Jos lähetät sähköpostia yhteen sähköpostiosoitteistamme, voit olettaa saavasi vastauksen 24 tunnin kuluessa. Saat automaattisen vastauksen, joka vahvistaa sen tai tiedottaa sinua mahdollisista muutoksista (jos niitä tehdään).
PETOS
Inforing ei suvaitse yrityksiä saada tavaroita käyttämällä jonkun toisen henkilöllisyyttä. Kaikki petokset ilmoitetaan asianomaisille viranomaisille. Huomaa, että Internet-laitteen IP-osoite tallennetaan, kun tilaus tehdään verkossa.
IKÄ
Kaikki alaikäisten tekemät tilaukset pitää tehdä vanhemman tai laillisen huoltajan suostumuksella. Kaikki tiedot, jotka alaikäinen antaa, pitää tehdä vanhemman tai laillisen huoltajan suostumuksella. Tilaajan ollessa alaikäinen kortinhaltijan pitää olla tavoitettavissa kaikkina aikoina antamaan tietoja.
VASTUUNRAJOITUS
Jos tapahtuu virhe, pidätämme oikeuden oikaista tai peruuttaa tilauksen milloin tahansa ja/tai muokata tilausta heijastamaan korjausta ja/tai korjata virheen sivustollamme. Pidätämme oikeuden muuttaa hintoja ilman erillistä ilmoitusta, mutta sitoudumme pitämään hinnat, jotka olivat voimassa tilausta tehdessäsi. Hinnat ovat alttiita veromuutoksille, hinta ja oikolukuvirheille jne. Inforing täten sanoutuu irti kaikista vastuista painovirheisiin, hintavirheisiin, Alv- ja veromuutoksiin sekä toimituksen epäonnistumiseen. Kuvat, joita on käytetty sivuillamme, ovat viitteellisiä ja voivat poiketa tuotteen todellisesta ulkomuodosta.
KORJAUSOPPAAT
Inforing on tehnyt kaikkensa varmistaakseen, että nämä oppaat ovat mahdollisimman täydelliset ja paikkansapitävät, mutta niiden kelpoisuudesta ei anneta mitään takuita. Tieto tarjotaan sellaisena kuin se on.Inforing ei ota velvoitetta tai vastuuta kenellekään henkilölle tai yritykselle koituvaa menetystä tai vahinkoa, joka on seurauksena näissä oppaissa olevista tiedoista. Inforing on tehnyt voitavansa varmistaakseen, että näissä oppaissa olevat tiedot ovat paikkansapitäviä, mutta kaikki yritykset lukijan taholta suorittaa matkapuhelimen tai taulutietokoneen korjaus itse, sekä siitä aiheutuvat riskit, ovat täysin lukijan omalla vastuulla. Vaikka oppaidemme työvaiheita noudatettaisiinkin huolellisesti, niin pienikin virhe purkamisen ja uudelleen kokoamisen aikana voi aiheuttaa lisävahinkoa tai vauriota laitteelle. Lisäksi kaikki yrityksesi korjata laitteesi itse mitätöivät välittömästi laitteen mahdolliset takuut.
Palvelut tarjoaa

Inforing Oy
VAT FI23615972
Ratatie 16 LT1, 01300 Vantaa
sähkoposti
huolto@inforing.fi

Pääkonttori

Ratatie 16, 01300 Vantaa
Ma-Pe 09:00-18:00
         
p. 050-522-21-22